سلامت

زندگی پرستار با جراحی کاهش وزن متحول شد

زندگی پرستار با جراحی کاهش وزن متحول شد

بیش از تعداد موجود در مقیاس، هدف برنارد “برنی” میچالاک 35 ساله برای سالم تر شدن او را بر آن داشت تا با کمک مرکز پزشکی UH Parma تغییری اساسی ایجاد کند.

میچالک، یک پرستار ثبت‌نام شده که بین چندین بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان‌های دانشگاه شناور است، با قد شش فوت و یک اینچ، 350 پوند وزن داشت. او گفت: «مردم برای دانشجوی سال اول در کالج 15 می‌گیرند، اما برای من سال اول 50 بود. «در طول سال‌ها، وزنم را افزایش می‌دادم و سپس با رژیم یویو آن را کم می‌کردم. هر بار بیشتر به دست می آوردم و کمتر ضرر می کردم.»

بازی با دو فرزند خردسالش دشوارتر شد. لذت بردن از تعطیلات نیز به یک چالش تبدیل شد، تا جایی که از چیزی که بیشتر دوست داشت، یعنی سوار شدن بر ترن هوایی اجتناب کرد.

میچالاک که به‌طور مرضی چاق در نظر گرفته می‌شد، می‌دانست که این تشخیصی است که می‌تواند تغییر دهد. او به تیم مدیریت کاهش وزن UH مراجعه کرد و گفت: دکتر. مجاهد عباس، مدیر جراحی چاقی در بیمارستان های دانشگاهی مرکز پزشکی پارما، زندگی او را متحول کرد.

در آگوست سال 2023، Michalak انتخاب کرد که یک گاسترکتومی با آستین رباتیک انجام دهد. او می‌گوید بهبودی‌اش سریع بود و پس از رسیدن به خانه بلند شده بود و به آرامی راه می‌رفت.

میچالاک در مجموع 165 پوند وزن کم کرد.

دکتر عباس گفت: “او یک کاندیدای ایده آل با یک نتیجه فوق العاده موفق بود.” “به طور متوسط، یک فرد یک سال پس از جراحی 60 تا 80 درصد از وزن اضافی بدن خود را از دست می دهد.”

روش‌های موفقیت‌آمیز در مرکز پزشکی UH Parma فراوان است، زیرا یکی از شلوغ‌ترین مکان‌ها برای جراحی چاقی در سیستم سلامت است. دکتر عباس گفت 500 عمل در سال در سراسر این برنامه انجام می شود. بیماران همچنین می توانند به روش های چاقی در مراکز پزشکی UH Cleveland و Geauga دسترسی داشته باشند.

زمان بهبودی معمولی شامل یک شب در بیمارستان، پس از آن چند هفته استراحت قبل از از سرگیری فعالیت‌های روزانه و چهار هفته برای شروع تمرینات بدنسازی است. دکتر عباس می‌گوید: «ما تیم بزرگی برای کمک به بیماران در این فرآیند در دسترس داریم. “ما پیگیری های مکرر را تشویق می کنیم و خوشحالیم که کمک می کنیم.”

نتایج مثبت به گفته دکتر عباس جلوتر از برنامه‌های برتر کشور یا حداقل معادل آن است.

میچالاک گفت: «قبلاً هرگز عمل جراحی انجام نداده بودم و پروانه‌ها آنجا بودند، اما این زندگی من را تغییر داد و من برای فصل بعدی هیجان‌زده هستم.

میچالک که 10 سال کارمند UH است، از زمان عمل جراحی خود، می گوید که عاشق دویدن شده است. او پنج دوی 5k را کامل کرده است و در پایان امسال برای دو نیمه ماراتن و 5k دوی دیگر تمرین می کند.

میچالاک مشتاقانه منتظر است که از تعطیلات با همسرش، معشوق دبیرستانی‌اش لذت ببرد و با پسر بزرگ‌ترش که دوچرخه‌اش را می‌دود، به «دویدن» برود. در مورد عشقش به ترن هوایی، میچالاک قبلاً یک پاس فصل به پارک موضوعی مورد علاقه خود خریداری کرده است.

او گفت: “این یک سواری دیوانه کننده بود، اما 100 درصد ارزشش را داشت.” “من این را دوباره انجام خواهم داد. این زندگی من را برای بهتر شدن تغییر داده است.”

پیوندهای مرتبط

 

 

این مطلب به صورت اطلاع رسانی و مطلع کردن بیمار از بیماری خود است و نباید به جای دستورات پزشکی استفاده شود و رسانه در قبال آن هیچ مسئولیتی ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا